Liitto

Suomen Lonkeroliitto on perustettu 11.11.1998 Pyhäjärven kaupungissa edistämään ja kehittämään suomalaista long drink juomakulttuuria.
Tarkoituksensa toteuttamiseksi Lonkeroliitto mm. järjestää vuosittain Lonkerofestivaalit n. heinäkuun 1. lauantaina..

Liiton puheenjohtajana toimii hammaslääkäri Jukka Tikanmäki ja sihteeri on toimitusjohtaja Juha Jämsä.

SUOMEN LONKEROLIITTO
Palotie 1
86800 Pyhäsalmi

www.lonkeroliitto.fi

Yhteyshenkilöt:
puheenjohtaja Jukka Tikanmäki puh: 040 544 9445
sihteeri Juha Jämsä puh: 044 772 7000

Sinäkin voit helposti liittyä jäseneksi Suomen Lonkeroliittoon:

Maksa vain valitsemasi maksu yhdistyksen tilille Suomen Lonkeroliitto 537503-221641, mutta muista kirjoittaa viestikenttään nimesi ja tarkka osoitteesi (ja halutessasi sähköpostiosoitteesi).

Jäsenmaksu/v 5 euroa, ikijäsenyys 50 euroa (sisältää ikuisen vapaapääsyn festivaaleille).

Jäsenenä velvollisuutesi on suhtautua myönteisesti lonkeroon ja auttaa long drink -juomakulttuurin edistämisessä ja kehittämisessä. Samalla turvaat itsellesi aidon vaihtoehdon oluelle ja siiderille. Sitä kautta lisäät omaa hyvinvointiasi mahdollistamalla itsellesi valinnan mahdollisuuden ja vapauden.

Sinulla on jäsenenä mahdollisuus myöhemmin hankkia myös muita Lonkero-tuotteita jäsenhintaan.

21.08.2017